Известие

Collapse
No announcement yet.

Задължителна смяна ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Поразтършувах се из нета и разбрах че цената на обслужването на голф 4 е ~същото като на 2,0 тс ,а на пасат 99г с ~100лв повече тъй че не е много рентабилно да се взимат такива коли с /евтина поддръжка/ че излиза прекалено евтино
    а по принцип моята 156 не се кара много за това мисля само да погледнат ролки-ремъци и да си кажат монтьорското мнение

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
      Какво включват тези 370 лева?
      Ами не знам, какво точно включва, ама за толкова пари се обслужва. Ангренажен комплект (180лв за двойката)+водна помпа (68лв) + 120лв труд И те станаха точно 370 кинта, колкото на него му искат само за части.
      Сега друг е въпроса, ако са констатирали, че трябва да се сменят и разни ролки и пистов ремък или пък са му калкулирали и цената на масло и филтри, но доколкото разбирам става дума за основното обслужване по ангренажа иначе щяха да му кажат, защото всички останали неща като смяна масло и филтри и пистов ремък и ролки не са задължителни, а са само при необходимост.
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • #33
        погледни си ролките,но поне ремъка си смени,защото при него не личи особено износването
        Аlfa156 1.8TS 2000

        Comment


        • #34
          Ако си купил колата от свой близък или приятел и си сигурен че е сменян ремъка,не го сменявай тогава.
          Иначе шанса да се скъса е 50:50,или ще се скъса или не!
          Твой си е избора.
          Ако стане фал ще си платиш за удоволствието плюс ремъка и ролките!

          Искрено се надявам да не спестяваш пари и за дискове,накладки и гуми!
          Успех!
          ALFA 155 1.8 TS 1993 - бивша
          ALFA 156 2.0 1999 - бивша
          ALFA 156 SW 1.9 16V jtd 2005

          Comment


          • #35
            Ами ако не си сигурен че са сменяни не се замисляи.Аз два_пъти се прецаках .Няма никакви симптоми дали ще скъсаш ремък.Ако отвориш тогава може да провериш.По принцип не къса ремъци а блокирват ролките и от там става мазало.


            mod edit: Превръщаме се в редактори! Опитай да пишеш грамотно!
            Last edited by fiore; d.m.y г., 15:57.

            Comment


            • #36
              Ето го и "черно на бяло"

              Important Information
              With immediate effect there has been a change to the service maintenance schedule for Alfa Romeo Twin Spark (TS) and 2.0 JTS Engines. The Change is as follows:
              The engine timing belts on the following engines are now to be replaced every 36,000 miles or 3 years.
              1.6 TS 1.8TS 2.0 TS 2.0JTS
              The above change affects the following vehicles Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa GTV/ Spider and Alfa 166. All other engines are not affected.
              Attached Files
              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

              Comment


              • #37
                Въпроса си го бях задал в друга тема, но там май никой не го видя, та ще питам пак. Преди два дни смених за втори път ангренажен ремък. Първият път беше в друг сервиз, зацепиха ремъка с пети. Този път сменях ремъка в сервиз на мой приятел и той още докато го демонтираше каза, че има разминаване. Когато постави новият ремък се оказа, че вала на спускателните клапи се разминава с половин зъб, опита се да разхлаби винта на колелото на вала защото от там можело да се регулира, но не успя, в крайна сметка го зацепи така. Колата според мен си върви добре, пали нормално, не тресе, ускорява , в ниски и високи обороти си е добре, но сега като чета из темите почвам да си мисля дали все пак това малко разминаване не е проблем. Бих се радвал ако някой има мнение и опит по въпроса.
                Last edited by BLUE1; d.m.y г., 21:22.
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • #38
                  Никой ли няма идея дали това е допустимо? Бих се радвал ако някой колега от Пловдив с гарантирано точно зацепен ремък и с кола като моята се навие да направим по едно кръгче за сравнение, не ми се ще да я човъркат пак ако няма осезаема разлика във вървежа?
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • #39
                    колеги, предложете ми добър сервиз в София за смяна на ангренажен ремък и ролки?
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. "98

                    Comment


                    • #40
                      Това с доверието за сменянето на ремъците, наистина е голям проблем . Когато избирам кола, предупреждавам продавача, да не се обажда дали е обслужена. Ако се стигне до покупка, едва след като се ПЛАТИ автомобила и си стиснеm ръцете за довиждане, му забивам въпроса: "ха сега кажи да сменям ли ремъци или не ?" Мисля си , че в таз ситуация, никой няма да ти каже, че са сменени , ако не са.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от yonexp Покажи съобщение
                        колеги, предложете ми добър сервиз в София за смяна на ангренажен ремък и ролки?
                        Избери си ТУК , колега
                        Last edited by Pepo; d.m.y г., 09:33.
                        156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                        Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                          Никой ли няма идея дали това е допустимо? Бих се радвал ако някой колега от Пловдив с гарантирано точно зацепен ремък и с кола като моята се навие да направим по едно кръгче за сравнение, не ми се ще да я човъркат пак ако няма осезаема разлика във вървежа?
                          Моята беше така при предно зацепване изпускателния вал беше леко избягалв закъснение но след зацепване с индикатор за ГМТ и пети всичко си дойде точно и сякаш колата си върви по добре но смея да трърдя че във високите се усещя че има малка разлика към по добре.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Моята беше така при предно зацепване изпускателния вал беше леко избягалв закъснение но след зацепване с индикатор за ГМТ и пети всичко си дойде точно и сякаш колата си върви по добре но смея да трърдя че във високите се усещя че има малка разлика към по добре.
                            Би ли пояснил, че нещо не схванах?
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • #44
                              И понеже никой не ми отговори си отговарям сам. Днес закарах колата да зацепим ремъка на ново. Майстора разви болта на шайбата на спускателният вал, наистина има аванс за настройка, и пасна точно ремъка, индикатор за ГМТ и всичко като по учебник. Разминавката с половин зъб вече я няма.......ми няма никаква разлика във вървежа, все тая, напразна гимнастика. Колата си върви, според мен идеално и преди и сега. Тъжното беше, че имаше една 156 ца от 2002 година за обслужване и под капака на двигателя картинката беше страховита- сякаш някой я беше карал с грес вместо с масло, страшни боклуци вкарват от Италия, собственика на колата която видях вероятно го чакат големи неприятности и последваща омраза към италианските коли, майстора все пак обеща да му каже горчивата истина.
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                                И понеже никой не ми отговори си отговарям сам. Днес закарах колата да зацепим ремъка на ново. Майстора разви болта на шайбата на спускателният вал, наистина има аванс за настройка, и пасна точно ремъка, индикатор за ГМТ и всичко като по учебник. Разминавката с половин зъб вече я няма.......ми няма никаква разлика във вървежа, все тая, напразна гимнастика. Колата си върви, според мен идеално и преди и сега. Тъжното беше, че имаше една 156 ца от 2002 година за обслужване и под капака на двигателя картинката беше страховита- сякаш някой я беше карал с грес вместо с масло, страшни боклуци вкарват от Италия, собственика на колата която видях вероятно го чакат големи неприятности и последваща омраза към италианските коли, майстора все пак обеща да му каже горчивата истина.
                                Ох такава кола и при мен беше дошла. Изчистихме я ама... тя се разтрака страшно, но се размина само с глава. Само там не отиваше масло. Та и тоя човек го чака нещо подобно... съболезнования...
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X